- Organizatorem sprzedaży jest Stowarzyszenie Nowe Horyzonty z siedzibą w Warszawie (00-153), przy ulicy Zamenhofa 1,zwane dalej „Organizatorem”.
- Sprzedaż jest ograniczona liczbą nakładu karnetów. Zgłoszenia zakupu będą przyjmowane do wyczerpania puli karnetów, z zastrzeżeniem pkt. 18 regulaminu.
- Karnet upoważnia do wejścia na wszystkie pokazy filmowe w ramach 2. AMERICAN FILM FESTIVAL Warunkiem dostania się na pokaz filmowy jest wcześniejszy odbiór bezpłatnego biletu (zwanego dalej „wejściówką”) na wybrany film w wyznaczonych przez Organizatora kasach kina Helios (Wrocław, ul. Kazimierza Wielkiego 19A-21).
Wejściówki będą wydawane do wyczerpania puli i Organizatorzy nie gwarantują możliwości otrzymania wejściówki na każdy pokaz filmowy. Wejściówki są nienumerowane (z zastrzeżeniem pkt. 4 regulaminu). Ponadto karnet upoważnia do zniżek na zakup katalogu oraz innych wskazanych przez Organizatora wydawnictw. - Na seanse otwarcia i zamknięcia należy odebrać bezpłatne numerowane wejściówki w wyznaczonych kasach kina Helios (Wrocław, ul. Kazimierza Wielkiego 19A-21). Na seans otwarcia 15 listopada, o godzinie 19.00 wejściówkę należy odbierać 14 listopada (w godzinach 12.00-20.00) i 15 listopada (w godzinach 9.00-15.00). Na seans zamknięcia 20 listopada, o godzinie 19.00 wejściówkę należy odbierać 19 listopada (w godzinach 09.00-22.00) i 20 listopada (w godzinach 9.00-18.00).
- Odbioru wejściówek (z zastrzeżeniem pkt. 4 regulaminu) można dokonywać w godzinach otwarcia kina Helios, od godziny 9.00 dnia poprzedzającego pokaz filmowy do godziny rozpoczęcia danego pokazu filmowego. Kasy będą czynne do godziny 22.00. W dniu 14 listopada wejściówki będzie można odebrać od godziny 12.00 do godziny 20.00.
- Właściciel karnetu może odebrać tylko jedną wejściówkę na określony pokaz filmowy o określonej godzinie w ramach swojego karnetu.
- Właściciel karnetu może odebrać tylko jedną wejściówkę na pokaz filmowy z danego bloku godzinowego w danym dniu. Jako blok godzinowy rozumiane są seanse odbywające się w odstępstwie czasowym nie większym niż 30 minut (np. 9.45, 10.00 i 10.15 - jeden blok godzinowy).
- Wejściówka jest ważna tylko z karnetem. Niemożliwy jest wstęp na seanse tylko za okazaniem wejściówki.
- W przypadku braku możliwości pojawienia się na seansie, na który została odebrana wejściówka, należy ją zwrócić do wyznaczonych kas biletowych w Kinie Helios. Można tego dokonać najpóźniej 15 minut przed rozpoczęciem seansu.
- Zamawiający może zamówić wyłącznie jeden karnet dla jednej osoby, przy czym możliwe jest zamówienie karnetu na rzecz osoby trzeciej. Zamawiający może zamówić więcej niż jeden karnet.
- Karnet jest imienny - zostanie wystawiony na imię i nazwisko podane w formularzu zamówień. Formularz zamówień można znaleźć na stronie www.americanfilmfestival.pl w zakładce karnety, jak również pod przyciskiem „kup karnet”.
- Do zamówienia zakupu karnetu należy dołączyć aktualne zdjęcie portretowe w pliku o wielkości nieprzekraczającej 2 Mb, które posłuży do identyfikacji właściciela karnetu. Brak zdjęcia, bądź też zdjęcie uniemożliwiające identyfikację osoby zamawiającej karnet powoduje unieważnienie zamówienia.
- Karnet jest imienny - zostanie wystawiony na imię i nazwisko osoby wpisanej w zamówieniu..
- Karnetu nie można przepisać na inną osobę.
- Nie można dokonać zwrotu karnetu, dokonanie zakupu jest jednoznaczne z potwierdzeniem zamówienia i rezygnacją z prawa odstąpienia od zawartej umowy.
- Cena karnetu wynosi 170 zł (z VAT). Sprzedaż trwa od 7października 2011r. do wyczerpania puli karnetów, ale nie dłużej niż do 06 listopada 2011 r.
- Wartość zamówienia za karnet należy wpłacić na podany rachunek bankowy Organizatora w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia zakupu (decyduje data dokonania wpłaty przez Zamawiającego).
- Zgłoszenia zakupu bez dokonania zapłaty nie będą rozpatrywane.
- Fakt przyznania karnetu zostanie potwierdzony e-mailem w ciągu 7 dni od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie Organizatora.
- Zakupiony karnet może odebrać wyłącznie osoba, na której nazwisko jest wystawiony. Karnet będzie można odebrać za okazaniem dowodu tożsamości lub innego dokumentu ze zdjęciem w Kinie Helios, w Punkcie Obsługi Uczestnika (ul. Kazimierza Wielkiego 19A- 21, Wrocław) od 14 listopada 2011 od godziny 12.00 do 20.00, w pozostałe dni od 9.00 do 21.00.
- Nie będą wydawane duplikaty karnetów.
- Organizator zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży karnetów w każdej chwili bez podania przyczyn.
- Administratorem danych osobowych jest Organizator.
- Dane osobowe Kupującego nie będą przekazywane innym Stronom bez jego wiedzy i zgody. Dokonanie wpłaty na rachunek bankowy Organizatora stanowi wyrażenie zgody na treść niniejszego regulaminu oraz na przekazanie swoich danych osobowych Organizatorowi. Nabywając karnet na rzecz osoby trzeciej Kupujący potwierdza, że posiada upoważnienie tej osoby do złożenia wszystkich oświadczeń zawartych w treści niniejszego Regulaminu.
- Każdemu przysługuje prawo do wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
- Organizator zastrzega sobie prawo dokonywania zmian Regulaminu a także odwołania poszczególnych wydarzeń jak i dokonywania koniecznych zmian w programie Festiwalu bez podania przyczyny.